הכל על גוגל,רק בעיברית.

| יום שישי, 21 במאי 2010
סיקור-Android 2.2 Froyo


אתמול 20.05 ביום השני לכנס של גוגל I\o הוכרז הדור הבא למערכת ההפעלה אנדרויד, אנדרויד 2.2 הידוע בקינויו "פרויו".
אז, מה עודכן במערכת החדשה?-


עדכונים אוטומטים,אפליקציות על גבי SD card ועדכון מרובה-



בפרויו, מיקום ברירת המחדל להתקנת אפליקציות היא על גבי המכשיר עדיין, אך המשתמש יוכל לבצע את השינוי בהגדרות כך שהברירת מחדשל תהיה על כרטיס הSD, או לסרוגין לבחור כל פעם מחדש בחירת המיקום.
בנוסף לזאת, גוגל פיתחה את מערכת עדכון האפליקציות המותקנות על המכשיר והוסיפה מערכת שתאפשר עדכון כל האפליקציות במכשיר בו זמנית (בעזרת הMarket). 
כמו כן, נוסף בהגדרות אפשרות לבחור עדכונים אוטומטים, כך שמערכת תבדוק בתדירות קבועה אם קימים עדכונים לאפליקציות ותוריד אותם ותעדכן ללא כל התערבו של המשתמש.

Tethering וMobile Hot Spot-

Tethering היא לא נושא חדש, בעזרת פריצת המכשיר. בגרסא החדשה של אנדרויד הפעילה גוגל את יכולת הTethering בצורה מובנית במכשירים, המכשיר יכול להפוך לנקודת גישה (Access poing), המאפשר עד חיבור של 4 מחשבים.

מערכת זיהוי קולי חדשה-

בפרויו, גוגל עדכנה את מערכת הזיהוי הקולי שלה, חיוג קולי כבר היה לנו עד היום, מעכשיו ניתן לבצע חיפוש קולי ואפילו ניתן לגשת ל-API של הזיהוי הקולי (אפליקצית צד שלישי).

גאולת הכותרת-פלאשר באנדרויד!

פרויו, מביאה את הפלאש לאנדרויד- כפי שנאמר בכנס (עם טיפה ציניות כלפי אפל יש לציין)- "אנשים, אנחנו משתמשים בפלאש!!!".
המערכת יודעת לנצל את יכולות הפלאש והשיפור בביצעוים חלקה באתרים שמיודעים לכך.
אתר PCWorld מדווח שאתרים שלא מותאמים (כמו Ecoda zoo), ניראת אומנם יפה מאוד בבדיקה על נקסוס 1 אבל הניווט בו היה איטי, ורוב המשחקים דרשו שימוש במקדלת, אשר אופציה זה אינה זמינה בעת המשחק.


לסיכום, אני אישית מאוד מרוצה מהשיפורים החדשים למערכת, לדעתי זה עוד נוק-אווט לאפל וסטיב ג'ובס (מענין איך הוא הגיב אתמול..).
העדכון יצא אתמול (כולל SDK תואם), הגרסה הרשמית תהיה זמינה בשלב הראשון עבור מכשירי ה-Motorola Droid ו-Nexus One בלבד, במהלך חודש יוני הקרוב.

אתם מוזמנים לצפות בהדגמות העדכונים:

וכמובן בסרטון הרישמי:

שבת שלום(:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה